søndag 10. desember 2023

La Israel leve

Solnedgang over Middelhavet
Dette var overskrifta på Arthur Berg sin leiarartikkel 31.10.73. Yom Kippur-krigen som starta 6. oktober 1973, var over etter 19 dagars krig mot egyptiske, syriske og andre arabiske lands soldatar. Den gongen inntok Israel Gazastripa og Sinai, den såkalla Vestbredden og Golanhøgdene. Det var ein siger som vitnar meir om Guds støtte til Israel, enn Israels forsvarsevne. Men straks krigen var over, prøvde Israels «venner» (i) å pressa landet til å gjeva frå seg dei områda dei hadde teke. Då var det Berg skreiv dette:

«Det gikk som vi trodde det skulle gå: Da Israel fikk overtaket på slag-markene, grep stormaktene og FN inn for å stanse krigen. Nå skal forhandlinger og stormaktspress oppnå det som de arabiske våpen ikkje oppnådde. Nå skal Israel presses til å gi tilbake det landet de vant i denne krigen og det meste av det de erobret i 6-dagers-krigen. På Israels side står bare USA igjen. Men USA er tappet for kraft og kan bli tvunget til å svikte. Man vil atter tvinge Israel tilbake til grenser som det er nesten umulig å forsvare. Og man vil avspise dem med «garantier». Derfor har Israel nå bare ett å gjøre og det er å stå der de står, til arabere, russere og amerikanerene går med på anstendige freds-vilkår for Israel»
.

Etter 50 år, status quo

Me er midt oppe i ein ny krig, ikkje mot arabiske statar, men mot valdsmenn som brukar born og andre sivile som skjold. Arabarlanda har late terror-organisasjonar som Hamas byggja opp enorme våpenarsenal og gøyma seg i og under sjukehus, skular og andre institusjonar på Gaza og den såkalla Vestbredden.

Kvar er «garantiane» Israel har fått gjennom alle desse åra? Dei er ikkje-eksisterande som alltid!
USA ser ut til å halta til bege sider. Vår regjering ser på seg sjølv som framtidig «fredsmeklar», - godt
plassert mellom Israels fiendar. 

Eg les i avisene at utanriksmininsteren vår samanliknar Israel med Russland, - som angripande part i krigen. Putin gjekk inn i eit land som levde i fred, for å innta det. Israel prøver å forsvara seg mot terroristar som drap sivile i deira land. Hamas gjekk til angrep og drap, valdtok og tok med seg så mange dei greidde tilbake til Gaza, og det er noko heilt anna!  Er utanriksministeren blind?

Gislane vart fordelte og gøymde både under og over jorda. ILTV fortel at ein lærar lønna av UNRWA, hadde ansvar for i alle fall ein jøde. Det same hadde ein dokter ved eit av sjukehusa, noko som beviser at dei er med i Hamas.

Negev blomstrar der jødane får fred til å arbeida!
Ein «Dagsrevy-test»

Etter ein og ein halv månad med Dagsrevy-faste, såg eg 02.12 dagsrevyen for første gong. Var der teikn på at statskanalen gjev eit reelt bilete av det som skjer? Som venta, dessverre. Alt var som før. NRK viste villig terroristane sine velredigerte videoar der høflege overgrepsmenn overleverte israelske born og kvinner til Raude kross-personalet. Fangane fekk til og med vassflasker med på vegen, såg me. Alt redigert for at me skal tenkja: «Sjå kor snille terroristane er!»

No hadde eg sett dei same bileta på ILTV opp til fleire gonger, i ILTV sine program.  Repostasjen er frå Hamas sitt propagandaopplegg, og har som mål å gjeva verda eit falskt bilete av kven dei er.

Betre var det ikkje då NRK sin midtaustenkorrespondent viste og forklarde om ein bestefar som hadde fått to barneborn drepne. Sjølvsagt fekk Israel skulda. I god Hamas-stil og -regi, fekk me nærbilete av borna både levande og døde. Alt dette er bevisst gjort for å påverka sjåarane og få dei til å tru løga framfor sanninga. Ikkje eit einaste bevis på at dei verkeleg var omkomne under eit israelsk angrep, eller om dei hadde opphalde seg i eit av dei områda Israel har sagt folket måtte røma frå. Innlegget vart dessuten tilrettelagt og forklart av NRK sin reporteer som «er ein av dei». (ii)

Eg er av dei som ser på dette som ein religionskrig meir enn ei territorial konflikt. Bakgrunnen er ein kombinasjon av jødehat, enten me kallar det antisemittisme, anti-israelisme, anti-sionisme eller noko anna, i tillegg til muslimsk intoleranse.


Utsyn over Jerusalem frå Scopus-høgda.

Eit bevis på dette er utsagnet: «Først skal me ta laurdagsfolket (= jødane), og så søndagsfolket (= dei kristne)».  Terrorist-ane, både religiøse og territoriale, har som mål å leggja verda under seg, det veit me.  

Framleis «Dagsrevy-faste» for meg

Ved sida av den faste lesinga av Jerusalem Post og anna engelsk informasjon på nettet, er det frå ILTV eg får min daglege Israels-dose.(iii)  Stundom går eg vidare på Youtube til både arabiske, amerikanske og andre engelsk-språklege kanalar. 

Det er som med sunn og usunn mat. På same måten som me må ta varte på kroppen vår, skal me og ta vare på sjela. Og der – i alle fall slik eg ser det, høyrer Dagsrevyen og deira reportarar til i «fy-kategorien». Dei serverer mykje helseskadeleg «mat» for oss mediakonsumentar!

Kva om eg var jøde?

Har du lese blogginnegga mine, veit du at eg ikkje er jøde. Eg har heller ingen kontakt med jødar i mitt daglege liv. (iv)  Men hadde eg vore jøde, hadde eg rømt til Israel! Der finst i alle fall militære og politi som gjer sitt beste for å forsvara innbyggjarane sine. 

Jerusalem frå Scopus ei roleg vårnatt.

Eg tenkjer på korleis jødehatet bygde seg opp før 1940. Det same skjer rundt oss i dag med NRK, FN, «Leger utan grenser» og andre si trufaste hjelp.

Jødane på slutten av 30-talet i Noreg sa at «Dette vil gå over», og at norsk politi og militære ville forsvara dei om noko alvorleg skulle skje. Men norsk politi og militære var berre lytige tenararar for dei som styrde landet. Dei samla jødane så godt dei kunne for å senda dei til Tyskland og Polen! 

Eg er redd det same vil skje på nytt med den utviklinga me ser i dag i Noreg og Europa. Ja, i heile verda for den del.

Ein av dei messianske jødane eg har hatt gleda av å høyra, er Eliahu Ben-Haim. Ut frå sin veldige kunnskap frå Bibelen, både GT og NT, arbeidde han av alle krefter for «alyiah». (v) Han snakka og skreiv om jødane i Tyskland som ikkje ville forlata landet  trass i alle signal dei fekk under fram-voksteren av nazismen. Det kom sionistar til Tyskland og bad jødane reisa, men dei ville ikkje. Dei hadde arbeidet sitt og eigedomane sin som dei var knytte til! Slik eg hugsar det, sa Eliahu Ben-Haim: «Det var dei som kasta stein på sionistane som bad dei røma med dei kunne, for dei ville bli verande! Og det fekk dei, - som oske».

Kva framtid har jødar i eit Noreg med sterkt aukande antisemittisme, med ei regjering som er tydeleg anti-Israel og som til og med nektar kongen å kondolera jødane etter 07.10.23? (vi) Slik eg ser det, - inga….

Gjer «aliyah» no, - med de kan!   

-------------                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
(i) Etter Barth-Eide sitt utsagn, er Noreg eit «vennleg» land på linje med dei arabiske landa, Russland, Venesuela, Kina, Sør-Afrika og alle dei andre som stemde for resulosjonen som nekta Israels rett til sjølvforsvar.
(ii) Eg tenkjer relgiøst sett. Som muslim, og religonen er ein viktig del av denne konflikten, er det logisk at han støttar og arbeider for «sine». Men kvifor skal han få driva anti-israelsk og pro-Hamas-propaganda betalt av mine skattepengar?
(iii) Med unnantak av laurdag og søndag, har dei faste nyheiter frå Israel på engelsk og spansk.
(iv) Min kontakt med jødar er mest frå nokre turar til Israel, og så høve eg har hatt til å vitja dei jødiske senter i Exeter og Trondheim. Eg har endå ikkje hatt gleda av å få vitja det mosaiske samfunnet og synnagogen i Oslo.
(v) Ordet betyr «å stiga opp», og vert brukt for jødar som vender heim til Israel.
(vi) Kongen sin stilling skal vera upolitisk og «for heile folket», uansett kva politisk parti som regjerer. I dette tilfellet hindra regjeringa kongen i å kondolerta Israel etter terroren 07.10.23! Dermed vart kongen ein representant for dei anti-israelske kreftene i Noreg, og ikkje for meg og alle Israelsvenene som bur i dette landet!

-------

Det er forbudt å bruka bilete eller tekst frå denne bloggen uten skriftleg løyve frå meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar